eiaochlollis

Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Eia Och Lollis - 22 juni 2013 16:13

heej igen ;)

jah skulle bara fråga om ni tkr om våran design, så gör ni d? om ni gör d så kan ni skriva d i kommentarerna (:

sen ville jah nog nt säga nå mer... joo, om ni vill kan jah göra headers åt er, men då får ni mejla mig på msp ;)

aja, här får ni en bild för jah e galen i bilder!! <3

 

bilden e på min bffs msp gubbe, jah har me hne för att hon e helt awesome å för att jah har gjort headern till hnes blogg ;) men aja byebye...

//eran Lollis

Av Eia Och Lollis - 22 juni 2013 12:43

Heej ;D
igår hann jah nt blogga D; vi firade midsommar då å jah fick nt ha datan alls, men idah så bloggar jah ju iaf ;D
eia har tydligen nt gjort nå inlägg alls fast jah sa åt hne att hon skulle göra d... men hon kmr nog blogga idah (;
mitt VIP tog slut igår... känns lite konstit för jah har varit VIP i 3 månader, men men... undrar om jah får bli VIP igen..? eia fick ju bli d i ett år så då ksk jah oxå får d :) tkr ni att jah ska bli VIP igen?? o.o

men nu tänkte jah visa va jah har på mig ;D här får ni en bild....

 

aa, så ser jah ut (; nu har jah inge mer att säga så byebye...

//eran Lollis


Presentation


Hej! Vi e 2 systrar som tkr om msp :) så nu tänker vi starta en blogg tillsammans ;) hoppas att ni kmr stanna kvar en stund å läsa bloggen ;D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards